יום חמישי, 4 בנובמבר 2010

דוגמא לניתוח מדויק!!


למי שלא יודע! (זה לא כדי להתפאר אלה הבהרה).

שמי אלי בפורומים הכינוי שלי elicom, elicomz

חשוב לדעת אני גם טועה. ומנתח טכני טועה ולא תמיד צודק. החוכמה היא להודות בכך.

* הייתי חבר בפורום קהילת חובבי שוק ההון.(ניתחתי מעו"ף תוך יומי + איתותים) מעל 1000 צפיות ליום + תודות

* בנוסף בפורום קהילת חובבי שוק ההון היית לי פינה המומלצים של אליקום(מניות מומלצות ל עד 3 ימים).

* בדמרקר בצעתי פרויקט דולר שקל ניתוח משער 3.6 כאשר אני אומר שהדרך היא חזק למטה לאיזור 3 שקל לדולר. מה שאף אחד לא האמין. (כמובן שאמרתי שמי שמאמין שהדולר לא ירד שיקנה דולר שקל בפורקס ממונף - מה שהיה גורם להם הפסדים גדולים).

קיבלתי במייל בקשה לבצע מעקב אחרי הניתוחים והאיתותים שלי!

קודם כל זה רעיון טוב.
זה דורש השקעה וזמן. (זמן זה הדבר הכי יקר)
מי שרוצה מוזמן לעקוב ולשלוח לי טבלה אני יפרסם זאת.

למה אני לא עושה את זה?
כי הבלוג למטרת לימוד. המטרה להבין את הרעיון השקעה.
התפקיד שלכם לבחור מה אתם קונים או מוכרים.
מה שרשמתי שקניתי באמת קניתי. לגבי שאר הניתוחים אני מנתח לפי בקשת הגולשים וחברים.

לא תמיד אני חושב שהשקעה טובה!
כאשר השקעה לא טובה לדעתי אני מציין זאת. אני סוחר אבל לא מריץ מניות.
אני גם אשמח לקבל רעיונות להשקעה.

לגבי הניתוחים שלי, אתם לא ממש יכולים לעקוב אחרי הצלחות כי הבלוג לא עקבי כמו פורום שהודעה רודפת הודעה עם תאריך ושעה.

מספר דוגמאות:
ניתוח מדמרקר על שקל דולר 1/2/10


תראו את החצים באדום.

מה קרה באמת --->


לגבי הדולר שקל תקבלו
ניתוח במייל לשבוע הקרוב.

השאלה השניה ששואלים אותי תמיד זה איך אפשר לקבל את הרובוט?

לא מקבלים!
פוסט הבא יהיה על הרובוט הסולידי שאני עובד עליו.(עדיין יש הרבה באגיים)
בנוסף כאשר זה יהיה סופי אתם תדעו ותוכלו להשתמש בו.

חשוב לדעת לפעמים אני נכנע ומתחיל רובוט מחדש. מרוב קוד לא רואים את העיקר.
ולתקן את השגיאות לא פשוט.

האמור לעיל אינו מהווה חלופה לייעוץ אישי המותאם לצרכיו של המשקיע, על ידי יועץ מוסמך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה